For partnere

MARKEDS- OG AKTIVITETSPLAN 2022

Midtbyen Management jobber for å lokke folk til sentrum gjennom markedsføring og arrangementer. Her får du en oversikt over planene for 2022.

INNHOLD:

Aktivitetskalender

Her kan du laste ned vår aktivitetskalender for 2022, med oversikt over felles åpningstider gjennom året, arrangementer og salgsaktiviteter. Ta kontakt med oss dersom du ønsker printet versjon av kalenderen.

Partnerfordeler

Som partner i Midtbyen får du en rekke fordeler:

Last ned pdf med innmeldingsskjema og partnersatser:

Til toppen

Nye initiativ

I 2021 lanserte vi blant annet en ny nettside, flere store kampanjer og ny vinterbelysning. Her får du en oversikt over de viktigste nyvinningene!

Ny nettside for Midtbyen

Midtbyen.no ble relansert i ny drakt i august 2021. Vi har fokusert på en bedre brukeropplevelse tilpasset mobil, mer bruk av video i tillegg til bilder, og en bedre nettbutikk for Midtbykortet, les mer her. Vi hører gjerne fra deg om du har innspill til den nye nettsiden, send en mail til markedsfører Kjersti på kjersti@kulturnatt-trondheim.no.

kulturnatt-trondheim.no

Ny nettside for arrangører

Arrangorguide.no ble lansert i 2021, og er en samleside med all informasjon du som arrangør i Trondheim trenger. Du kan lese mer om den her.

arrangorguide.no

Sommerkampanje

Årets sommerkampanje reflekterte gleden vi alle følte da vi kunne møtes igjen i Midtbyen etter en vinter med restriksjoner. Vi spilte på trenden som har blitt sådd av TikTok og Skal vi danse, og filmene med de energiske danserne fra Raw dansestudio i Midtbyens vakre sommergater ble en stor hit!

Film: HK reklamebyrå i samarbeid med Midtbyen Management

Studentkampanje

Studentkampanjen gikk på lufta i det studentene ankom byen i høst, og besto av kortere og lengre filmer på Youtube, SnapChat, Facebook og Instragram. Disse ledet inn til ulike artikler på kulturnatt-trondheim.no. Formålet var å gi nye studenter et positivit førsteinntrykk av bydelen, og skape et bedre omdømme hos unge som allerede er kjent i Trondheim. Kampanjen ble godt mottatt, og skal etter planen relanseres med noen justeringer på vårparten.

Film: Helmet i samarbeid med Midtbyen Management

Ny vinterbelysning

I 2021 fikk vi opp ny vinterbelysning i Søndre gate, og i trærne over rådyrene i Stiftsgårdsparken. I tillegg fikk vi ny type vinterbelysning i Karl Johans gate og Brattørgata. Her var det nødvendig å gjøre en utskiftning av lyshimmelen, siden opphenget ga for stor belastning på byggene. Den nye belysningen har blitt godt mottatt, og vi gleder oss over å kunne tilføre noe nytt i mørketidsperioden år etter år. Vinterbelysningen er på fra 1. november – 1. mars.

Julekampanje Midtbykortet

Årets julekampanje for Midtbykortet hadde som mål å vise mangfoldet av steder hvor kortet kan brukes, og gjennom det også sette fokus på mangfoldet vi har i bykjernen. Kampanjen besto av 17 korte filmsnutter på Facebook og Instagram, og hver film presenterte et spisested, en butikk eller en kulturinstitusjon. Uttrykket fra kampanjen ble også brukt i trykkannonser. Midtbykortet hadde sitt nest beste salgsår noen sinne, og kampanjen hadde nok en påvirkning på det gode resultatet.

Film: Superponni i samarbeid med Midtbyen Management

Julekampanje Midtbykortet, Agaard
Julekampanje Midtbykortet, Hevd

Til toppen

Midtbykortet

De siste to årene har vi solgt rekordmange Midtbykort! I 2021 landet vi på 34 778 020 kr, en en nedgang på -11,41% fra toppåret 2020.
Monica Gjertsen som er Midtbykort-ansvarlig i Midtbyen Management er svært fornøyd med salget de siste to årene!

Vårt felles gavekort for alle bedrifter som er partnere hos oss, Midtbykortet, er en populær gave både å gi og få. Det selges hos 6 partnerbedrifter, servicedesken i 1. etg. på Byhaven og i nettbutikken på kulturnatt-trondheim.no. Kortet kan kun brukes hos partnere i Midtbyen Management. Muligheten til å ta imot Midtbykortet er for mange bedrifter avgjørende når samarbeid med Midtbyen Management inngås.

Midtbyen Management selger til bedrifter som er godkjent for kredittkjøp og administrerer i tillegg nettbutikken på kulturnatt-trondheim.no. Salget av Midtbykort er like stort til bedriftsmarkedet som til privatmarkedet.

Ettersom vi i 2020 satte rekord i salg av Midtbykort, ble det brukt ekstra mange kort i 2021. Det var en økning på hele 75 % i antall brukte Midtbykort i fjor sammenlignet med 2020.

Gjennom undersøkelser vet vi at bedriftene som mottar Midtbykortet, opplever et mersalg på ca. 30 prosent ut over kortets verdi. Det gir gode inntekter for partnerne i Midtbyen Management! Vi setter ekstra stor pris på det i den vanskelige tiden vi fortsatt er inne i.

Midtbykortet markedsføres i ulike kanaler i løpet av året, blant annet i våre fire egne magasiner og på adressa.no. Kortet omtales også med jevne mellomrom på Midtbyens profiler i sosiale medier (Facebook og Instagram), og på hjemmesiden vår kulturnatt-trondheim.no. Våre partnerne har klistremerker på døren/i vinduet og små vippetasser i kasseområdet for å gjøre kundene oppmerksomme på at de tar imot/selger Midtbykortet.

Som brukersted omtales din bedrift i flere ulike markedsføringskanaler, samt på omslagskortene. Også i forbindelse med ulike kampanjer for Midtbykortet synliggjøres brukerstedene godt.

I løpet av 2022 kommer vi til å tilby en digitalisert utgave av Midtbykortet. Dette kommer som et tilbud i tillegg til kortet slik vi kjenner det i dag. 

Utslagsteder pr. januar 2022

Til toppen

Markedsføring
og sosiale medier

Vi jobber daglig med å synligjøre Midtbyen som stedet for unike shopping-, kultur- og matopplevelser for våre nåværende og potensielle kunder.
Markedsansvarlig Kjersti Hansen Eggen og digital markedsfører Miriam Frøiland Haug jobber med å markedsføre Midtbyen i en rekke ulike kanaler.

Vi er jevnlig i dialog med journalister og medier for å sikre at byen, butikkene og spisestedene får mest mulig positiv oppmerksomhet.

Midtbyen markedsføres gjennom følgende kanaler:

Midtbyen.no

I august 2021 lanserte vi den nye nettsiden på domenet kulturnatt-trondheim.no. Denne siden har bedre brukervennlighet og er mer mobiltilpasset enn den forrige. En miks av video og bilder lar oss presentere innhold på en mer dynamisk måte, og gjør siden mer tidsriktig og spennende for brukeren. 

Formålet med siden er å informere og inspirere til gode opplevelser i Trondheim sentrum. I tillegg inneholder siden en komplett oversikt over butikker, spisesteder og kulturarenaer som er partner i Midtbyen Management, og vi publiserer informasjon om arrangementene våre. Salg av Midtbykortet er også en sentral funksjon på hjemmesiden. 

I 2022 vil vi fortsette å forbedre siden, og produsere informativt og tidsriktig stoff. Samtidig skal innholdet være enkelt å finne, og vi vil jobbe med å søkemotoroptimalisere siden for å øke trafikken og bli mer synlig på f.eks google.

Midtbyen i sosiale medier

Midtbyens viktigste kommunikasjonsmiddel for å spre informasjon om nyheter, tips og informasjon er sosiale medier. Facebook og Instagram som kommunikasjonskanaler lar oss snakke både til og med Midtbyens forbrukere på en effektiv måte. Dette gir oss også innsyn i publikums ønsker og meninger.

Facebook

Facebook er vår største og mest effektive informasjonskanal. Ved starten av 2022 hadde vi 22,504 følgere på Midtbyens Facebookside, og antallet øker stadig. Kanalen brukes til å dele informasjon, lenker til eksterne sider (inkludert kulturnatt-trondheim.no) samt bilde- og videoinnhold fra Midtbyen. Formålet er å informere om nyheter, fasilitere gode opplevelser for besøkende og å dele inspirerende bilder og film for å gjøre Midtbyen mer attraktiv.

Dette er også den viktigste plattformen vi har for å spre informasjon om arrangementer og begivenheter i Midtbyen, inkludert Martnan, Toilldaga, Julemarkedet og mer.

Instagram

Instagram er vår raskest voksende kanal i sosiale medier. Ved inngangen til 2022 hadde vi 7808 følgere på Instagram. Formålet med kontoen er å spre tips og inspirasjons til våre følgere for å inspirere og oppfordre til å ta turen inn til Midtbyen. Her presteres stemningsbilder og nyheter fra Midtbyen svært bra. Fokuset i 2021 var rettet mot å produsere mer videoinnhold, spesielt reels, og dette kommer vi også til å fortsette med i 2022. Vi oppfordrer alle til å tagge oss i innlegg og stories på Instagram slik at vi kan reposte dette på vår kanal, i tillegg til at det gir oss et innblikk i hva som skjer i Midtbyen. 

Her ser du et eksempel på en film som gikk som annonse på Instagram i 2021, den ble publisert samme dag som tiltakene trådte i kraft i desember:


Nyhetsbrev

Omtrent 1 gang i måneden sendes det ut nyhetsbrev til omtrent 12 000 mottakere med informasjon om det som skjer i Midtbyen. Antallet utsendelser varierer etter kommunikasjonsbehovet, og påmelding er åpen for alle som besøker nettsiden vår. I nyhetsbrevet deles de nyeste artiklene fra kulturnatt-trondheim.no om shopping, kultur, mat og annet aktuelt innhold, samt informasjon om arrangement. Vi ser av statistikken at det er flere som åpner nyhetsbrev rundt store arrangementer som Toilldag, Julemarkedet og Kulturnatt.

Vi setter stor pris på tips om nyheter, gode historier og andre saker som kan være aktuelt å dekke i våre sosiale kanaler og på nettsiden vår. Kontakt digital markedsfører Miriam Haug på miriam@kulturnatt-trondheim.no

I dag administrerer Midtbyen Management følgende Facebooksider:


Og følgende Instagramsider:

Til toppen

Salgsaktiviteter og
annonsebilag

Vi synliggjør Midtbyens aktører i trykte medier.

I forbindelse med ulike salgsaktiviteter i løpet av året, annonserer vi også på helsider i Adresseavisen. Det lages bannerannonser på adressa.no samt regionale medier tilknyttet Polaris og Schibsted  som linker til de aktuelle annonsene. 

Sommermagasinet

”Sommer i Midtbyen” er et magasin som kommer ut som bilag til Adressa i juni. Det inneholder både annonser og redaksjonelt stoff. Vi samler alt som skjer i Trondheim i løpet av sommeren på ett sted. Her blir både Midtbyen Managements og Visit Trondheims partnere bidragsytere. Shopping og mat får selvsagt også sin plass i dette magasinet. I tillegg til å nå Adressas lesere distribueres det til hoteller, kaféer og andre samlingspunkt. Det lages også digitale annonser for dem som har lyst til å vise fram produkter på adressa.no. Innholdsartikler fra magasinet hvor Midtbyens partnere har bidratt blir også publisert på kulturnatt-trondheim.no.

Julemagasinet

«Jul i Midtbyen» er et magasin som kommer ut som bilag til Adressa i november. På lik linje med sommermagasinet er dette et samarbeid mellom Midtbyen Management og Visit Trondheim. Det inneholder programmet for Julemarkedet på Torvet, oversikt over øvrige arrangementer i førjulstiden samt gode artikler om Midtbyen. Fine, stemningsfulle bilder er med på å forsterke inntrykkene. I tillegg finner vi annonser med julegavetips fra butikkene. Det lages også digitale annonser på adressa.no for dem som har lyst til å vise produkter som julegavetips. Innholdsartikler fra magasinet hvor Midtbyens partnere har bidratt blir også publisert på kulturnatt-trondheim.no.

PRISER ANNONSER ADRESSA

Trykk

Digitalt

Digital løsning består av felles kampanje på Facebook, Instagram, Snapchat, (Youtube,) adressa.no og i Schibsted-nettverket.

Lavere pris oppnås ved digital annonsering i kombinasjon med printannonse:

(Gjeldende priser januar 2022).

Til toppen

Toilldag

Elleville tilbud 12. mars og 22. oktober 2022

I mars og oktober hvert år arrangeres salgsdagene Toilldag i Midtbyen. Dette er de største salgsaktivitetene vi har, de er godt etablert og trekker kunder fra både by og land. 

For å verne om det unike ved Toilldagen; nemlig at en får kjøpt
kvalitets- produkter til sterkt reduserte priser, har vi strenge regler for annonsering i forbindelse med aktiviteten. Alle varer som annonseres i Toilldagsavisa eller i den digitale løsningen på www.toilldagkulturnatt-trondheim.no, må f. eks. ha en rabatt på min. 60 %.
Uttrykkene Toilldag og Toillpris (=min. 60 % rabatt) er begge
registrerte varemerker og kan kun brukes av partnerne i Midtbyen
Management. Les reglene for Toilldag her.

Toilldagsavisa kommer ut som bilag i Adresseavisen et par dager før Toilldagen og inneholder de beste tilbudene. Den kommer også ut som e-avis på adressa. no, på toilldagkulturnatt-trondheim.no, samt på Facebook (kl. 18 dagen før utgivelsen av Toilldagsavisa). Butikkene «tapetserer» vinduer, trapper og vegger med Toilldagsplakater og flagg. Dette materiellet er det selvsagt kun partnerbedriftene som har anledning til å bruke. 

Siden oktober 2020 har vi arrangert Toilldaga over tre dager istedet for én, slik at man ikke skulle samle for mange mennesker på en gang under koronarestriksjonene. Dette ble videreført i 2021. I år tar vi sikte på å gå tilbake til én Toilldag i vår og én i høst, men det kan komme endringer.

Toilldag markedsføres bredt på nett og i sosiale medier. I denne filmen fra 2021 synliggjøres bredden i målgruppa for Toilldag; både unge og eldre av begge kjønn.
2022:

Lørdag 12. mars
– Alternativt 10., 11. og 12. mars. Toilldagsavis 9. mars

Lørdag 22. oktober
– Alternativt 20., 21. og 22. oktober. Toilldagsavis 19. oktober

Til toppen

Martnan i Trondheim

Glade sommerdager, 21. – 25. juni 2022

Forbudet mot større arrangement gjorde at vi dessverre måtte avlyse Martnan i Trondheim både i 2020 og 2021.  Vi gjennomførte i stedet «Sommer i byen»-dager med markedsboder og aktiviteter på Torvet i Trondheim.

I år gleder vi oss til forhåpentligvis en god, gammeldags Martna hvor det tradisjonsrike markedet med rikt kulturprogram, markedsboder og aktiviteter setter sitt positive preg på Midtbyen. Nytt av året er at vi planlegger å utvide til hele fem Martnasdager i slutten av juni i stedet for tre som det tradisjonelt har vært.

Butikkene har også anledning til å lage Martnasstemning ved å flytte noe av virksomheten sin til markedsområdet, eller til området utenfor butikken i denne perioden.

Martnasdagene legges til den første skoleferieuka, og er derav blant dagene med flest folk i Midtbyen. Benytt anledningen til å få dem inn i butikken din!

Vi gleder oss til fem minnerike sommerdager i sentrum.

OM MARTNAN

Til toppen

Kulturnatt Trondheim

Trondheims største endagsfestival,
fredag 16. september 2022

Kulturnatt er en årlig helaften hvor du kan oppleve smakebiter fra Trondheims mangfoldige kulturliv – helt gratis!

I år arrangeres Kulturnatt Trondheim for tiende gang.

Her kan alle delta! Vis frem ditt talent, del kunnskap og engasjement, inviter nye mennesker til din scene, ditt galleri eller arrangementssted, din butikk eller restaurant. Vi oppfordrer til spenstige samarbeid mellom ulike aktører, sjangere, lokaler, kultur- og næringsliv. Vi i Midtbyen Management er også behjelpelig med koordinering av ditt arrangement dersom du ønsker det!

Kulturnatt er en kveld og natt for oppdagelse, og publikum er innstilt på å oppsøke steder og arrangementer de vanligvis ikke ville besøkt. På kort sikt kan det gi deg økt kjennskap og positiv omtale. På lang sikt kan det være en bidragsyter til gjentagende besøk og økt omsetning.

I 2021 var Trondheim en av de få byene som gjennomførte Kulturnatt. 80 arrangører deltok med over 200 små og store kulturarrangementer over hele byen. Alle arrangementene var tilpasset FHI sine da gjeldende retningslinjer med smittevernhåndtering og antall personer samlet på offentlig sted.

OM KULTURNATT:

Til toppen

Julebyen Trondheim

Her får du en oversikt over arrangementer og aktiviteter i Midtbyen i førjulstia

Vi er vel alle enige om at Trondheim er landets fineste juleby, og førjulstiden er svært viktig for Midtbyen! Byen gjøres attraktiv slik at kundene; både lokalt, regionalt og kanskje også nasjonalt, velger oss som det naturlige stedet for julehandelen.

Vinter- og julebelysning

I november og desember forvandles Midtbyen til en eventyrby. Vinterbelysning er lyslenker i ca. 80 trær og store lyspærer over gater som lyser fra 1. november til 1. mars. Dette skaper en magisk stemning i en ellers mørk tid. Både vinter- og julelysene finansieres av gårdeiere, butikker og restauranter i det aktuelle området. 

Julegatetenningen

Den offisielle julegatetenningen er åpningen av den flotte og koselige førjulstida i Midtbyen. Dette er et populært familiearrangement som samler både store og små.

Nasjonal kampanje for «Julebyen Trondheim»

Siden 2019 har vi sammen med Adresseavisen og sentrale aktører i Midtbyen gjennomført en nasjonal digital kampanje for Julebyen Trondheim. Contentannonser på nyhetssidene i Schibsted-nettverket og landingssiden julebyentrondheim.no viser det flotte utvalget av unike butikker, restauranter med lokale råvarer, førsteklasses hoteller og vårt populære Julemarked. Kampanjen har gitt gode resultater, og vi håper og tror at 2022 blir året hvor folk virkelig begynner å reise igjen slik at vi kan tiltrekke oss besøkende fra alle deler av landet.

JUL I MIDTBYEN 2022

Til toppen

Julemarkedet

På Torvet i Trondheim 1.-18. desember 2022

Julemarkedet i Trondheim er ett av Europas flotteste julemarkeder og ble i 2019 besøkt av over 300 000 mennesker.

I 2021 var vi fortsatt inne i koronaens tid, men vi lot oss ikke stoppe og gjorde alt vi kunne for å arrangere et trygt og forsvarlig marked – og flere av våre utstillere hadde omsetningsrekorder, trass i pandemien, i 2021.

Den populære og eventyrlige førjulsfestivalen skal igjen bidra til å fylle Midtbyen med glade mennesker og magisk julestemning i 2022 – selveste 20-årsjubileumet for vårt tradisjonsrike julemarked! Julemarkedet har virkelig funnet sin form på Torvet i Trondheim, og vi fortsetter vår målsetting om å gjøre Trondheim til landets mest attraktive juleby i 2022.

Med oss fra både 2020 og 2021 har vi erfaringer om hygiene og innovative løsninger på køreduksjon og trygghet som bare gjør oss enda bedre. I 2022 satser vi igjen på at julemarkedet skal være den magiske opplevelsen for store og små som bare Trondheim kan by på.

Her får besøkende tre inn i et juleeventyr med opplyste treboder og snøtelt, bålflammer, bjelleklang fra hestekjøring og lukten av gløgg, julegran og brente mandler, samt muligheten til å se hele sentrum fra oven fra et gedigent pariserhjul.

I hjertet av markedet står den storslåtte lavvoen med sitteplasser til over 500 besøkende. Et perfekt pusterom i julestria og en koselig møteplass for venner og familie. Med fokus på kortreiste varer som Trøndelag er så god på, finner man på menyen et variert utvalg av mat og drikke laget på råvarer fra lokale produsenter og bryggerier.

Julemarkedet er en attraksjon som trekker både den lokale befolkningen og tilreisende til Midtbyen. Markedet gjør byen vår ekstra trivelig i førjulstida, og er også en sterk bidragsyter til at handelsstanden kan ta viktige markedsandeler i julehandelen.

 I 2022 arrangeres Julemarkedet i Trondheim for 20. gang, og det må selvfølgelig markeres til gangs!

Til toppen

Bondens marked

Lokalmat er i vinden som aldri før!
Foto: Wil Lee-Wright

Bondens marked er et utendørs matmarked hvor lokale produsenter selger kvalitetsprodukter som bl.a. kjøtt, ost og grønnsaker. Markedet finner sted i Kongens gate på lørdager, sammen med andre torvhandlere og food trucks. Årets datoer blir annonsert snart.

Det merkes at Bondens marked er i byen, og folk er både ivrige og nysgjerrige. Dette er for mange et høydepunkt og stedet for nye matopplevelser, førsteklasses råvarer og hyggelig stemning.

Til toppen

Arrangører i Midtbyen

Vi har tatt viktige grep for å gjøre Trondheim til Norges beste by for arrangører!
Foto: Wil Lee-Wright

Gjennom veiledning og koordinering skal vi i Midtbyen Management bidra til at Trondheim er en arrangørvennlig by. Vi har koordineringsansvaret for alle arrangement og standplasser utendørs i Trondheim.

I 2021 lanserte vi en ny nettside for arrangører, arrangorguide.no. Nettsiden er en del av vår målsetting om å bli landets beste by for arrangører, og er utarbeidet av Midtbyen Management og arrangementskontoret i Kulturenheten/Trondheim kommune med hjelp fra Uredd og Bjuda På. Her kan arrangører finne utendørs arenaer og lokaler samt hvor og hvordan du søker tilskudd. Det er også en egen fane for arrangørkunnskap om tillatelser og tjenester, sikkerhet, produksjon, miljø, økonomi, frivillighet, mangfold, tilgjengelighet, markedsføring og leverandører.

Vi har også utviklet dataverktøyet CimEvent i samarbeid med Trondheim kommune, og dette har bidratt til å forenkle søkeprosessen for arrangørene. 

Vi bidrar til kompetansebygging for arrangører gjennom veiledning og rådgivning i samarbeid med etater og enheter. Arrangørene blir invitert med i City team, som er en samlingsplass med etater og enheter. City team avholdes for å gjøre arrangører kjent med systemet. Her får de råd og kompetanse fra relevante offentlige aktører på en effektiv måte.

I samarbeid med arrangementskontoret i Kulturenheten inviterer vi til møteplassen Arrangørforum fire ganger i året. Arrangørforum har også en egen Facebookside.

Til toppen

Endelig mandag

Det populære konseptet fortsetter å trekke folk til byen på ukas roligste dag.
Endelig Mandag konseptet markedsføres på ulike måter til ulike målgrupper, og denne filmen er rettet mot studenter og unge voksne.

Initiativet Endelig Mandag ble startet med mål om å trekke besøkende til byen på mandager, gjerne også for å handle eller kombinere middagen med en kulturaktivitet. Hver mandag tilbyr flere av Midtbyens restauranter et måltid til 150,- mellom klokken 16.00-18.15.

Gjennom pandemien har antallet restauranter variert grunnet midlertidige nedstengninger og restriksjoner, men engasjementet og entusiasmen hos publikum har vært økende. Endelig mandag fikk i 2021 over 10,000 følgere på Facebooksiden, og de ukentlige menypostene presteres svært godt med tanke på engasjement og rekkevidde.

Vi oppfordrer alle våre partnere i restaurantbransjen om å ta kontakt med vår digitale markedsfører for å bli med på dette initiativet som trekker folk inn til byen på ukens roligste dag. Kontakt Miriam Haug på miriam@kulturnatt-trondheim.no

Til toppen

Barnas bylørdag

Vi viderefører suksessen med Barnas Bylørdag Halloween edition 29. oktober, og fyller sentrum med gresskar og underholdning. 

«Barnas Bylørdag» er en samling av arrangementer og aktiviteter for barnefamilier i Midtbyen, delvis finansiert med midler fra Trondheim Kommune. Det ble startet for tre år siden som en respons på at mange foreldre har gitt uttrykk for at de har savnet aktiviteter og lekeområder for barn i Midtbyen.

De to siste årene har vi arrangert Barnas Bylørdag rundt Halloween, dette har vært en stor suksesss, og har etablert seg som en tradisjon for mange familier. Nordre gate og Torvet dekoreres med flere hundre gresskar, gjøglere skaper liv i gatene, og ulike aktører lager aktiviteter med Halloweentema i butikker, på museer og på biblioteket.

I 2022 er det planlagt Barnas Bylørdag den 29. oktober. 

Barnas Bylørdag er et samarbeid mellom Midtbyen Management, kulturinstitusjoner og andre som ønsker å bidra med aktiviteter for barn på denne dagen. Hele programmet markedsføres av Midtbyen Management. Har du lyst til å ta del i Barnas Bylørdag 29. oktober, eller har du innspill og idéer du vil dele med oss? Send en mail til kirsten@kulturnatt-trondheim.no

Til toppen

Midtbyregnskapet for 2020

(Midtbyregnskapet for 2021 kommer i februar)

Til toppen